Ik ben Lisette Wetters en ik ben (interim)-manager.
Ik ben een ervaren leidinggevende, resultaatgericht, succesvol, sensitief en betrokken. Ik heb een coachende stijl van leidinggeven, ben een verbinder en samenwerkingsgericht. Daarnaast heb ik een analytische geest, houd overzicht, stel prioriteiten en beschik over een groot organisatietalent.
Ik ben een positieve doorzetter en blijf zeker uitdagingen zien. Communicatief zeer vaardig, durf me uit te spreken en schakel gemakkelijk tussen verschillende niveaus.
Ik ben bedreven in het aansturen van een afdeling of een organisatie-onderdeel. Zoals diverse stafafdelingen waaronder HR en Communicatie, maar ook bedrijfsvoering en klantcontacten/klantenservice.
Ik heb succesvol diverse organisatiewijzingen en verander- en verbetertrajecten geleid. Ben een sparringpartner op alle niveaus, denk mee, adviseer en voer uit. Bijvoorbeeld over de inrichting van een HR-systeem of de ontwikkeling van een klantvisie en customer-journeys. Ik ben bekend met HR-cycli, omgang met medezeggenschap en administratieve processen, maar ik ben ook ervaren in in- en externe (corporate) communicatie, campagnevoering (marketing) en woordvoering.
Ik boog op een jarenlange (management)ervaring in de corporatiesector, waarvan de laatste jaren als directeur en MT-lid. Als manager Communicatie, manager HR & Communicatie en vervolgens als programmadirecteur organisatiewijziging en verantwoordelijk voor verander- en verbetertrajecten. Als laatste als directeur Concernstaf. In deze functie was ik verantwoordelijk voor de bedrijfsonderdelen Strategie, HR, Communicatie, Juridische Zaken en Kwaliteit. Ook was ik lid van de stuurgroepen Klant en ICT.
Een uitgebreid CV en referenties zijn op aanvraag beschikbaar.